5.0-литарскиот осум цилиндар на RCF се подготвува како водороден моќник со 444 КС

Интересни вести од Јапонија – Yamaha Motors доби задача да развие 5,0-литарски V8 мотор со водородно гориво од Toyota Тоа е мал дел од големиот договор меѓу јапонската автомобилска заедница за истражување и проширување на опциите за гориво за мотори со внатрешно согорување.

Јамаха и Тојота имаат претходно, се разбира. Стратосферскиот 4,8-литарски V10 на суперавтомобилот Lexus LFA беше развиен од првиот; мотор кој ќе биде еден од најдобрите на сите времиња.


Новиот ја зема својата основа од V8 распореден во Lexus RC F (на сликата подолу) – старечкиот јапонски ривал BMW M3. На оваа единица со осум цилиндри, Јамаха направи модификации на инјекторите, главите на цилиндрите, влезниот колектор и многу повеќе за да испорача 444 КС (при 6.800 вртежи во минута) и 398 фунти стапки вртежен момент (при 3.600 вртежи во минута); бројките не се премногу далеку од V8 на бензински погон.

Lexus RC F


Јамаха почна да работи на овој водороден V8 пред пет години. „Почнав да гледам дека моторите кои користат само водород за гориво, всушност имаат многу забавни карактеристики на изведбата“, изјави Такеши Јамада, кој работи во одделот за истражување и развој на Јамаха. „Водородните мотори имаат вродено пријателско чувство што ги прави лесни за користење дури и без прибегнување кон електронско помагало за возење“, додаде тој.


Забавно, но и бучно. Се вели дека колекторот осум во еден на водородниот V8 дава „хармонична нота на издувните гасови со висока фреквенција“. „Јас лично сакам да се стремам не само за перформансите, туку и за нова привлечност за моторот со внатрешно согорување што светот допрва треба да ја види“, рече Јамада.


„„Мотор“ е во името на нашата компанија и според тоа имаме силна страст и ниво на посветеност на моторот со внатрешно согорување“, објаснува шефот на Јамаха Моторс, Јошихиро Хидака.

Leave a Reply

Напишете коментар