Нови електрични автомобили 2022: Што нѐ очекува?
Нови електрични автомобили кои ќе излезат на улиците во текот на следната година и понатаму.

2021 година беше рекордна за продажба на електрични возила, со повеќе возила регистрирани минатата година отколку во претходните пет заедно.

Минатата година произведе прилив на големи нови модели од најголемите светски производители, и покрај тоа што индустријата се бори со проблеми со снабдувањето и полупроводниците ширум светот.

Тие вклучуваат Ford Mustang Mach-E, Volkswagen ID 4 и Porsche Taycan Cross Turismo. Додека кризата со снабдување продолжува засега, со нетрпение очекуваме уште една возбудлива година на модели со нулта емисија што ќе ја покажат иднината на автомобилизмот.

 Февруари

BMW i4: Tesla Model 3 има нов ривал. BMW i4 е, повеќе или помалку, електричен Gran Coupé од серијата 4, стилизиран со контроверзната предна решетка на BMW. Највисоките модели i4 M50 се очекува да стартуваат од 63.905 фунти и да нудат 536 КС и 586 фунти стапки со енергија што се снабдува од батерија од 80,7 kWh. Се тврди дека опсегот е помеѓу 259-324 милји.

Genesis Electrified G80: Ривалот на Mercedes EQS на Genesis е визуелно идентичен со G80 со мотор со внатрешно согорување, но погонската единица со два мотори и погон на четири тркала носи 365 КС и предизвикувачки спортски автомобил од 0-62 милји на час од 4,9 секунди. Главните карактеристики на оваа луксузна опција вклучуваат систем од 800 V за брзини на полнење до 350 kW, полнење од возило до товар и нов систем за префрлување помеѓу погон на две и четири тркала за максимална ефикасност.

Mercedes-AMG EQS 53: Видовме неколку нови електрични модели од Mercedes-Benz минатата година, но EQS 53 е првиот целосно електрични автомобил со перформанси што доаѓа од AMG. Ривалот на Porsche Taycan Turbo S нуди комплет со двоен мотор со 751 КС и 752 lb ft вртежен момент. Тоа е повеќе моќ од 4,0-литарскиот V8 агрегат со двоен турбо полнач од купето GT S. Промените во дизајнот во однос на EQS ќе бидат мали, но очекувајте моторите и управувачот на моделот да добијат подесување специфично за AMG.

 Март

 Cupra Born: Спортскиот Volkswagen ID 3 на Cupra првично ќе биде достапен со батерија од 58 kWh, а ќе следат варијанти од 45 kWh и 77 kWh. Cupra тргна кон подинамичен пакет, со посебен стил и дополнителна динамика на возење. Кон крајот на годината ќе пристигне а и варијанта со перформанси со 231 КС.

Tesla Model Y: SUV верзијата на Tesla Model 3 конечно ќе пристигне во Велика Британија оваа година по значително чекање. Нашите први впечатоци беа добри и се очекува дека Y ќе биде исто толку голем хит кај клиентите како и неговиот компактен салон брат или сестра. Исто така, ќе има корист од мрежата за полнење на Tesla, која сè уште не е конкурентна во ОК поради практичноста и доверливоста. Volkswagen ID 5: ID 5 се заснова на помалиот ID 4 и го задржува најголемиот дел од механиката на моделот. Почетните модели ќе стартуваат од 47.000 фунти со избор од електромотори со 172 КС и 201 КС. Во ОК, стандардната батерија од 77 kWh обезбедува досег до 323 милји. Жешкиот GTX модел изгледа веројатно ќе нуди 295 КС и спринт од 0-62 милји на час од 6,3 секунди.

Volkswagen ID 5: ID 5 се заснова на помалиот ID 4 и го задржува најголемиот дел од механиката на моделот. Почетните модели ќе стартуваат од 47.000 фунти со избор од електромотори со 172 КС и 201 КС. Во ОК, стандардната батерија од 77 kWh обезбедува досег до 323 милји. Жешкиот GTX модел изгледа веројатно ќе нуди 295 КС и спринт од 0-62 милји на час од 6,3 секунди.
 
Volvo C40 Recharge: Првиот автомобил на компанијата само за EV, C40 Recharge има купе стил и тивок спринт од 0-62 милји на час од помалку од 5,0 секунди кај моделите со врвни скалила. Батеријата од 78 kWh обезбедува опсег од 260 милји, додека цените започнуваат од 57.000 фунти.
 
 Aприл

 BMW iX M60: Моќниот електричен SUV на BMW ќе пристигне оваа година со 611 КС, полнење од 4,0 сек до 62 милји на час и стил кој е… абе… издвоен. Неговата цена е исто така истакната, од 111.905 фунти. Очекувајте опсег од 357 милји, што е малку пониско од стандардниот iX.

Citroën Ami: Реакцијата беше толку позитивна за Citroen Ami што францускиот производител одлучи возилото да дојде во Британија, бидејќи беше планирано само за Франција. ЕВ со две седишта има максимална брзина од само 28 милји на час со енергија што се снабдува од батерија од 5,5 kWh. Произведува само 8 КС, но веќе се покажува популарен бидејќи Citroen најави дека ќе дојде во ОК, додека првично беше наменет само за францускиот пазар.

Porsche Taycan GTS: GTS ќе се наоѓа помеѓу Taycan 4S и Turbo, со истиот двоен мотор како и вториот, но со ограничена моќност на 590 КС наместо 670 КС. За среќа, неговиот вртежен момент од 626 lb ft останува иста како Turbo

Porsche Taycan Sport Turismo: Недвижна верзија на Taycan, Sport Turismo го губи теренскиот стил на Taycan и паѓа поблиску до земјата. Ако го изберете GTS, ќе го имате љубезното име Porsche Taycan Sport Turismo Gran Turismo Sport.

 Mај

 Genesis GV60: Првото нарачано EV на Genesis, GV60 ќе се базира на платформата E-GMP на Hyundai што ја користат Ioniq 5 и Kia EV6. Поставувањето со погон на четири тркала и двоен мотор го наведе Genesis да тврди дека врвниот модел има перформанси „споредливи со спортски автомобил“.

Lexus RZ: Сè уште не сме виделе сериска верзија на првиот нарачан електричен автомобил на Lexus, но знаеме дека RZ ќе има целосно променлив погон на четири тркала и технологија за управување со жица. Lexus вели дека кросоверот, заснован на платформата e-TNGA како Toyota bZ4X и Subaru Solterra, ќе понуди „неверојатни свиоци и држење на патот“. Производителот, исто така, тврди дека негов приоритет се „возбудливите перформанси во возењето“.

Mercedes-Benz EQT: Конечно, MPV што може да се смета за кул. Концептот EQT, развиен во партнерство со Renault, го прегледа дизајнот на електричниот брат на новата T-Class (ривал на Volkswagen Caddy), но сè уште нема информации дали интегрираниот носач на скејтборд ќе опстане….

 

 

Leave a Reply

Напишете коментар